Kadra naszego przedszkola :
Ewa Gierczak
Rodzice często mają wątpliwości i obawy, czy ich malutkie szczęście odnajdzie się w przedszkolu. Zastanawiają się czy język angielski nie wystraszy i zniechęci ich aniołka. Odpowiedzią na to jest Ms Ewa. Nauczycielka z wielkim sercem pełnym ciepła, spokoju, cierpliwości i miłości do dzieci.
Anna Mamajek
Nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem, tworzy i rozwija nasze przedszkole od samego początku. Jej innowacyjny program nauczania j. angielskiego “Peek-a-boo, czyli bawmy się w angielski” jest wykorzystywany w naszym przedszkolu z powodzeniem od wielu lat. Cały czas uzupełnia swoje kompetencje I wykorzystuje nowe podejścia w pracy. Np “ Porozumienie bez przemocy czy Pozytywna Dyscyplina.
Grażyna Marszałek
Wieloletnia nauczycielka i dyrektor przedszkola w Sopocie, teraz tworzy w naszym przedszkolu grupę “0”. Jej absolwenci “zerówki’ przygotowani są do zadań szkolnych na “6”! Realizuje program wychowania przedszkolnego oparty na koncepcji ‘Porozumienia bez przemocy”. Dzieci wręcz uwielbiają grafomotorykę !
Anna Dmochowska
Doświadczona nauczycielka klas młodszych , potrafi dotrzeć do każdego malucha. Prowadzi zajęcia z logopedii - indywidualnie lub w niewielkich grupkach. Ćwiczenia artykulacyjne, oddechowe, fonacyjne i słuchowe pełne są zabawy i uśmiechu.
O naszym przedszkolu anglojęzycznym
W 1993 w naszym przedszkolu powstała, jako jedna z pierwszych w Trójmieście, grupa anglojęzyczna.
Byliśmy pionierami nauczania małych dzieci obcego języka. Mamy wielu wychowanków i same dobre wspomnienia. Nasi absolwenci świetnie radzą sobie zarówno z wyzwaniami szkoły, jak i w świecie języka angielskiego. W naszym anglojęzycznym przedszkolu pracujemy na podstawie autorskiego programu “Peek-a-boo, czyli bawmy się w angielski”, zgodnego z nową podstawą programową MEN.
Realizacja naszego programu oparta została o sprawdzone metody, tj.:
- TPR,
- Berlitz Method,
- Drama,
- Language Immersion,
- Communicative Language Teaching,
- metoda Helen Doron.
- CLIL - – Content and Language Integrated Learning
Są to metody wykorzystujące ruch oraz naturalny, najbardziej spontaniczny, radosny i intensywny kontakt z obcym językiem. Obserwując postępy naszych wychowanków, możemy z całą pewnością stwierdzić, że metody te są skuteczne i pozwalają na kreatywny rozwój wielojęzycznego dziecka